Uppdatering

Dagen började bra. Vaknade av mig själv 08.20, antagligen för att jag och Fredrik somnade redan innan 22 igår. Men sånt behövs också ibland.
Jag gjorde mig iaf iordning och inväntade Emma och Ice som kom från råne och skulle morgon-promma med mig och flickorna. 1½ timmes svettig promenad, riktigt kul var de!
Sen blev de städ hemma och göra sig iordning inför jobb.

Slutar kl 22 ikväll och ska brumma hem och snosa mig tokig på Loke som förmodligen redan sover.
Han åkte ju till sin älskade och efterlängtade farmor uppe i gällivare i fredags och har vart där hela veckan på ett försenat sportlov. Farmor hade planerat in semster och ville dela den med Pyret, underbart, för honom och henne, värre för mig. Men de har gått bra, inga tårar för mig den här gången. Loke verkligen älskar att åka dit och är han glad så är jag. Idag har däremot farmor och Loke kommit till luleå efter att ha vart på en IKEAtripp i Happis. Dom sover hemma hos oss inatt och åker sen upp till Gällivare igen imorgon förmiddag. Jag jobbar kväll imorgon så på lördag åker jag och Fredrik upp och är där tills på måndag då de bär av mot fjälls. Jag, min älskade familj och Fredriks två kusiner med familjer. Kan bara säga, HÄRLIGT!

Jag inväntar Klaras sega röntgenresultat med spänning. Öjebyn hade tydligen inte ått iväg plåtarna så allt har blivit fördröjt med typ 1½ vecka. Typiskt när man väntar och är nervis. Fast jag har för en gångs skull en bra känsla i kroppen.
Den 27 mars ska Bertil, Klaras tilltänkte, röntgas och jag håller verkligen tummarna att han får fina resultat!

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack för en trevlig promenad! :)

2012-03-23 @ 07:44:21
URL: http://www.emaab.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0