Sjukling

Jag har vabbat med Loke sedan Fredag. Torsdag-kväll då jag jobbade ringde Fredrik och sa att Loke har öroninflamtion igen och eftersom att Fredrik vabbat med honom hela året inna jag nu äntligen fick fast jobb så kändes de som att de är min tur. Eftersom han har haft öroninflamtion för nån månad sen bara så är vi väl medvetna om att att dom inte ger pencelin i första taget. Så vi har myst på här hemma.

I lördags så hade de onda börjat dunsta och hela lördag-dag så var Loke feberfri och vi var utanför oss hela dagen och grillade och umgicks med våra fina grannar. Men på kvällen kom febern åter och desamma med värken i öronen.

Idag har vi vart i till VC och fått penicelin. Dubbelsidig öroninflamation som inte vill gå över, roliga lungor och rätt hög sänka. Om de inte blivit bättre innan helgen så ska vi komma in igen. Så vabb resten av veckan. Men helgen bjuder på jobb! :)

Lilla Pyret!


Kommentarer
Postat av: Catti

Hujja! Öroninflammation är ju INTE alls kul :( hoppas han blir frisk nu! Jag går bara och väntar på nästa sjukdom. Alla verkar ju ha influensa! :S

2012-03-06 @ 22:31:58
URL: http://www.catti.se
Postat av: Mela

Krya på sötisen!

2012-03-07 @ 10:20:43
URL: http://melano.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0