De tar sig

Ja eller gör de de?

Min träning har falerat lite grann då Loke nu vart sjuk och Fredrik samtidigt haft på sidan-om-jobb på kvällarna så de har vart styrke för mig som gällt. Men de har gått bra. Man märker dock att de inte förbränner lika mycket so powerwalk eller löpning. Löpningen har vart rätt jobbig då jag har ap-kassa skor för min benhinnor. Jag springer som högst 1 km så bränner de längs hinnorna. Dock är skorna jag srpinger i nu väldigt bra terräng/snö-springskor. Men snart får jag springa in mina nya löparskor.

Är glad att jag iaf bara har som mål att gå ner 3-4 kg  högst och sedan bara hålla mig fitt!

Kosten går bättre, för att vara jag. Jag älskar ju pasta ris och potatis. Men att ersätta de med en sallad har gått bra.
Godis och slisk har ja dragit ner drastiskt på. Visst äter jag de, men INTE ALLS lika mycket.
Att undvika bröd var svårare än jag trodde dock!

Nu väntar jag som sagt på mina skor och även en "träningsjacka". Tyckte dock den var rätt snygg så den kommer säkert användas till mina fina nikebyxor i vår. Från att ha älskat Adidas har nu nog Nike blivit en favorit ;)


Kommentarer
Postat av: Catti

Fin jacka! Och vad duktig du är. Heja! Det är svårt det där med bröd. Jag måste få äta vitlöksbröd då och då, och så blir det väl nån brödskiva på helgen också. ;)

2012-03-06 @ 22:29:44
URL: http://www.catti.se
Postat av: Mela

Jag försöker ju också. Godis och sött går lättare även om jag också äter det, men inte i de mängder som innan. men som du säger - bröd!!! Går inte :D

2012-03-07 @ 10:22:01
URL: http://melano.webblogg.se/
Postat av: Emma

Så duktig du är Jenny! :) den där jackan är super fin, har själv provat den flera gånger men aldrig slagit till ;)

2012-03-07 @ 18:16:26
URL: http://emaab.blogspot.com
Postat av: emma

Oh en sådan jacka har jag också beställt.. Hur sitter din jacka på? Har läst att dom ska vara ganska små i storlekarna? Du får blogga en bild! =) Krams

2012-03-18 @ 19:44:54
URL: http://www.meiio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0