Vår?

Helgen har verkligen vart bra. Lördagen spenderades på tu man hand med Loke och hundarna medans pappan var i Kåbban och nötte skoter!
Vi storhandlade och hängde ute på gården. Kvällen avslutades hemma med middagsgäster från björkskatan när Fredrik kom hem.

Söndagen gick i skoterns tecken och på eftermidadgen kom världens bästa  privata tekniker hem och sluytförde installation av dreambox dvs. fixade med nya jack osv. allt för att vi ska slippa onödiga sladdar. De gillas!

Idag jobbar jag kväll och har innan jobbet hunnit köra ett styrkepass hemma, lämnat Loke på dagis och slutligen sprungit på stan en sväng. Köpte vårkläder till Loke och de slutade med P.o.P-jacka och ett par skalbyxor från kaxs. Jag kände mig helt enkelt för snål för att köpa P.o.P´s braller då Loke har börjat nöta på knäna grymt mycket. Han hade förmodligen inte kunnat ha dom nästa år ändå då de om de inte redan gått hål är nära till hål..
Men känner mig nöjd! Bild kommer!

Nu ska jag jobba och sen hem och kolla på vår nya fina tvättmaskin! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0