Önskan

Just nu ligger de många saker högst upp på min önskelista.

- Att jag och Fredrik får semester samtidigt i sommar!
- Att Klara blir friröntgad och ögonlyst U.A
- Att Loke kommer in i rutinerna på sitt nya dagis snart så jag slipper lämna honom med ont i magen.


Sen har jag givetvis en hel del materiella saker som står på min önskelista. Dom är helt klart fler än på den "känslomässiga" önskelistan. Tur de, den materiella är ju lättare att påverka och jag är hellre nöjd och har färre saker jag önskar mig på den "känslomässiga" än den materiella..

- Att allt med bergvärme ordnar sig och att vi kan börja med de när vi kommer hem från fjälls.
- Nya innerdörrar till hela huset, vita med fina speglar och ett silvrigt handtag.
- Renovering av kök. Nya köksluckor, tapeter, bänkskiva, kakel, Spis och diskmaskin..
- Ett fint, vitt, stadigt staket runt hela gården, förhoppningsvis så fixar vi de efter bergvärmen.
- Att vi hinner med att bygga altan på framsidan och måla huset vitt, måla huset vitt är dock en låg prio då huset är nymålat.. Attans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0