Vår

Påsken har hunnit springa förbi så även fjällsresan.
Kan bara säga att dom två veckorna var underbara. God vänner, familj, god mat, sol & utflykter. Vad mer kan man begära?



Som sagt våren är här med allt vad de innebär. Snart måste nya utemöbler inhandlas en studsmatta till Loke. Städning och krattning av gården måse ta fart så snart snön smält bort. Starta bygga av ännu en till hundgård. Får se om de blir att starta altanbygge i år eller om vi väntar med de tills nästa år. De ska bli så himla roligt att se vår gård ta form och få lägga vår prägel på den även om vi i år inte kommer kunna färdigaställa våra planer, för planer har vi och de är många.

Vi har i veckan bokat värdering av vårt hus och jag väntar och längtar med spänning. Även om vi inte totalrenoverade så gjorde vi ett rejält lyft innan vi flyttade in så ska bli kul att se vad vi får upp huset till, eller om vi får upp de alls.

Vi väntar med spänning på att tant Klara ska börja löpa. På fredag åker vi mot älvsbyn och hälsar på bertil och hämtar valplådan. Tänk, tänk om jag äntligen får uppleva valpar?

Kommentarer
Postat av: Catti

Vad mycket ni har framför er! Låter så kul att planera altan och grejer. Jag röstar för att ni bygger altan i år. ;) Och vad kul med Klara också! Mys med valpar. :)

2012-04-20 @ 13:48:15
URL: http://www.catti.se
Postat av: Catti

Ja men visst. Hur är det möjligt att dom redan är så stora? Loke som snart börjar skolan också allt. Helt galet! Ni är inte sugna på fler barn? Jag är hemskt sugen! ;) Trodde inte jag skulle känna så igen haha. Men längtar inte efter att vara gravid igen och definitivt inte efter att föda barn igen. Men men, en unge vill jag ju ha så ;)

2012-05-03 @ 12:30:24
URL: http://www.catti.se
Postat av: Emma

Ja :) lite dubbelmoral skulle jag nog kalla det ;) åh så go du är ;-) måste tänka på hur resultatet blir så går det nog bäst :)

2012-05-08 @ 09:22:52
URL: http://www.emaab.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0